Palvelut

Ryhmäliikunta

Syksyn 2019 RYHMÄLIIKUNTAKALENTERI (2.9. alk.)

MAANANTAI
klo 9.30-10.30 Hatha- jooga/ Susanna

klo 17.15-18.15 Body/ Mari
klo 18.20-19.05 Spin Perus 45/ Mari

TIISTAI

klo 17.00-18.00 Step+ vatsa-pakara/ Taija

klo 18.00-18.45 Spin Helppo 45/ Anni
klo 18.05-19.05 BodyPump/ Paula

KESKIVIIKKO
klo 10.00-11.00 Kevytbody/ Mari

klo 16.30-17.30 BodyPump/ Leelo
klo 17.35-18.20 Sh'bam/ Heidi
klo 18.25-19.25 BodyBalance/ Heidi

TORSTAI
klo 17.30-18.30 Body/ Mari
klo 17.30-18.30 Spin Perus 60/Tarja tai Jani
klo 18.35-19.35 Kehonhuolto/ Tarja tai Jani

LAUANTAI
Mahdollisia lisätunteja

SUNNUNTAI
klo 18.00-19.00 BodyPump/ Leelo

(Pidätämme oikeuden muutoksiin)

 

BODY

Perinteinen lihaskuntojumppa. Alkuun lämmitellään lihakset helpoilla askelluksilla ja lihaskunto-osuudessa treenataan päälihasryhmät läpi tehokkaasti erilaisia välineitä apuna käyttäen.

 

KEVYTBODY

Lihaskuntojumppa, mutta kevyempi kuin perinteinen Body. Tunnin lopussa 15 minuutin rauhoittuminen ja venyttely.

 

STEP+ VATSA-PAKARA

 

Helppoa step- askellusta. Lihaskuntoliikkeissä keskitytään vatsan, reisien ja pakaroiden lihasalueille. 

 

BODY+STEP

Jumpassa yhdistetään sekä lihaskuntoliikkeitä että askellusta step- laudalle. Hikinen ja tehokas harjoitus.

 

HATHA- JOOGA

Hathajooga on joogan klassisin ja länsimaissa tunnetuin muoto. Rauhallinen ja lempeä hathajooga koostuu joogan perusliikkeistä, eli asanoista, ja on monien nykyaikaisten joogalajien perusta. Harjoituksissa korostuu oikea hengitystekniikka, kehonhallinta ja mielenrauha.

 

Les Mills SH´BAM

Yksinkertaisia ja hauskoja tanssiaskeleita sisältävä SH'BAM® on täydellinen tapa kohottaa kuntoa ja tuntea itsensä hetken tanssilattian tähdeksi. Tunnilla soi sopiva yhdistelmä uusimpia listaykkösiä ja klubihittejä, tunnettuja klassikkoja ja latinorytmejä.  SH'BAM® on mukaansatempaavaa ja hauskaa treeniä ryhmässä! 

 

KAHVAKUULA

Kahvakuulaharjoittelu on monipuolista, haastavaa ja hauskaa harjoittelua kaikenkuntoisille. Tunnilla harjoitellaan ohjaajan opastuksella kahvakuulan turvallista käsittelyä ja käyttöä sekä tehdään tehokkaita kokonaisvaltaisia kahvakuulaliikkeitä. Jokaisella tunnilla opetetaan perusliikkeitä ja edetään teknisesti haastavampiin harjoitteisiin osallistujien osaamisen, kunnon ja edistymisen mukaan. Kahvakuulatunti kehittää lihasvoimaa, mutta myös hengitys ja verenkiertoelimistöä sekä liikkuvuutta ja notkeutta. 

 

KEHONHUOLTO

Rauhallinen tunti, jossa keskitytään rentouttamaan ja venyttelemään kiristäviä lihaksia. Kiireisen arkirytmin vastapainoksi on hyvä rauhoittua hetkeksi ja keskittyä olemaan läsnä omassa kehossa.

 

KIERTOHARJOITTELU

Kiertoharjoittelu on jumppasalissa ohjattua jumppaa, jossa liikkeet treenataan peräkkäin vaihtaen harjoituspaikkaa järjestyksessä. Jumpassa käytetään lisävastuksena myös erilaisia välineitä mm. käsipainoja, levytankoja. Tunti sopii kaikille sekä aloittelijoille että aktiivikuntoilijoille.

 

LES MILL BODYBALANCE
Mm. joogaan pohjautuva tunti, joka sisältää tasapainoa, liikkuvuutta ja voimaa kehittäviä liikkeitä. Miellyttävän rauhallinen musiikki rentouttaa sekä kehon että mielen. Osallistuminen ei edellytä aiempaa kokemusta joogan tapaisista harjoituksista.



LES MILL BODYPUMP
Lihaskuntotunti, jolla saavutat tulokset nopeasti! Tunnin aikana harjoitellaan levytangon ja -painojen avulla kaikki tärkeimmät lihasryhmät. Voit päättää oman harjoitustasosi säätämällä levypainojesi painoa. Sopii kaikenikäisille, sekä liikuntaharrastusta aloittaville että jo kokemusta omaavalle.

 

SPIN HELPPO 45

Tästä voit aloittaa, jos et ole ennen sisäpyöräilyä harrastanut tai haluat kevyemmän pyöräilykokemuksen.

 

SPIN PERUS 45

45 minuutin pituinen tunti, joka sopii sekä aloittelijalle että jo enemmän sisäpyöräilyä harrastaneelle. 

 

SPIN PERUS 60

60 minuutin pituinen tunti, joka soveltuu jo jonkin verran sisäpyöräilyä harrastaneelle sekä kokeneelle polkijalle ja haastetta etsivälle seikkailijalle.