Palvelut

Kuntosali

Kuntosaliharjoittelu sopii kaikille omasta iästä, sukupuolesta tai painosta riippumatta. Alle 15-vuotiaille sitä ei kuitenkaan suositella.

Lihaskuntoharjoittelulla pystyt vaikuttamaan omaan kuntoon, lihasmassaan, painoon, lihastasapainoon, lihaksen hermotukseen, lihaskestävyyteen, hapenkuljetuselimistöön, luuston vahvistumiseen, sidekudoksen vahvistumiseen ja psyykkiseen hyvinvointiin.

Jotta saisit kaiken hyödyn harjoittelustasi on muun muassa oikea tekniikka tärkeässä roolissa. Harjoittelun aloittamisen tuntuessa vaikealta on kuntosalille mahdollista saada vinkkejä ja juuri sinulle sopiva ohjelma. Personal trainerimme laatii pyytäessäsi juuri oman näköisesi ohjelman antamasi tietojen ja toiveiden mukaisesti.

Taustatietolomake

Ohjelma laaditaan huomioiden työtehtäväsi. Esim. jos käytät selkälihaksia paljon työstäsi, jätämme ne vähemmälle kuntosaliharjoittelussa
 
 
 
Raskaus, huomattava ylipaino, krooniset tuki- ja liikuntaelimistön sairaudet, sydän- ja verisuonisairaudet ja ikääntyminen rajoittavat tietyssä määrin kuntosaliharjoittelua.