Blogi

SISÄPYÖRÄILYLLÄ AEROBINEN KUNTO NOUSUUN

DSC_6250.jpg

 

Se on keskiraskasta (Spin45) tai raskasta (Spin60), turvallista, helppoa, sopii jokaiselle ja siellä poljetaan musiikin tempoon. Se lämmittää, viihdyttää, kohentaa mielialaa, rentouttaa ja vähentää stressihormonien eritystä. Runsaasti annosteltuna se lisää rasvattoman lihaskudoksen osuutta ja rasvakudoksen osuus pienenee. Se on mannaa sydän- ja verenkiertoelimistölle; alentaa kohonnutta verenpainetta, vähentää riskiä sairastua sydän- ja verisuonitauteihin, tehostaa sydämen hapenottokykyä ja leposykkeesi laskee ja sydän saa enemmän levätä. Se tuo syvemmän ja rauhallisemman unen, auttaa ihannepainoon pääsemisessä ja ylläpitämisessä. Se myös voi kuntouttaa.

Nauti siitä kuinka tunnet kehosi fiilistelevän, joku biisi voi hymyilyttää, hymyile vapaasti. Meillä on lupa myös rallatella biisien mukana. Viimeistään työkappaleen kohdalla kroppasi herää henkiin, kun tunnin ”kapellimestari” kehottaa sinut työosuuden pariin ja sykkeesi lähtee nousuun. Tunnet kuinka mielihyvähormonit ottavat vallan kehossasi, innostut ja poljet tuntisi hetkessä läpi.

Ihanaiset ohjaajamme ovat sinua varten, meidän tehtävämme on tuottaa mielihyvää kehollesi ja mielellesi. Voit esittää toiveita musiikin ja tuntien suhteen suoraa ohjaajalle tai  laittaa palautteen punaiseen palautelaatikkoon.

Katso sisäpyöräilyn lukujärjestys ja valitse oma napakymppisi. Tervetuloa polkemaan!

24.08.2017
Tämän blogin kirjoittaja on Pirjo Pekonen, yksi tämän talon ryhmäliikuntaohjaajista. Täältä voit lukea aina kuukauden alusta terveyteen ja hyvinvointiin liittyviä vinkkejä. Tervetuloa talon blogin pariin.
28.05.2019

KESÄLOMAN RIEMUA

01.05.2019

GRILLIKAUSI KORKATTU, TERANSSIKAUSI AVATTU, PAINO NOUSUSSA, MITÄS NYT?

24.08.2017

SISÄPYÖRÄILYLLÄ AEROBINEN KUNTO NOUSUUN

25.12.2016

Personal trainerin avustuksella kohti elämänmuutosta